Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ:Τα «μπαλώματα» εντός και εκτός

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ:Τα «μπαλώματα» εντός και εκτός

Τα φαινόμενα των κατολισθήσεων και καθιζήσεων εμφανίζονται ακόμη και στην Εγνατία Οδό, η οποία κατασκευάστηκε με πλήρεις μελέτες και από τις καλύτερες κατασκευαστικές εταιρίες της χώρας.

Όμως, η διαρκής εμφάνιση των προβλημάτων στον υπερσύγχρονο δρόμο προκαλεί προβληματισμό στους οδηγούς των αυτοκινήτων και τους επιβάτες που χρησιμοποιούν τον οδικό άξονα για τις μετακινήσεις τους από την Ηγουμενίτσα μέχρι και τους Κήπους του Έβρου.

Μέχρι σήμερα έχουμε αναφερθεί στα εγγενή προβλήματα του δρόμου και πολλές φορές στους εξωγενείς παράγοντες (κοπάδια προβάτων, αδέσποτα σκυλιά) που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των οδηγών.
Υπενθυμίζεται, ότι πέρυσι στο τμήμα Μπαλντούμα – Περιστέρι δόθηκε στην κυκλοφορία στις 13 Ιανουαρίου και 17 μέρες αργότερα η κυκλοφορία στον κλάδο ανόδου διεκόπη στη μία λωρίδα για αρκετές μέρες και μετά σε ολόκληρο τον κλάδο προκειμένου να γίνει πλήρης αποκατάσταση του οδοστρώματος.

Προβλήματα, όπως φαίνεται, δεν υπάρχουν μόνο στα τμήματα του δρόμου που η Εγνατία διατρέχει στην Ήπειρο, αλλά και σε άλλες περιοχές. Τις τελευταίες μέρες, λόγω και των βροχοπτώσεων, οι «πληγές» στην Εγνατία Οδό άνοιξαν, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να διερωτώνται «τι συμβαίνει».
Από προχθές στο τμήμα Παναγιά – Γρεβενά τα μηχανήματα των εταιριών έπιασαν δουλειά.
Ένα πρόβλημα καθίζησης σημειώθηκε κοντά στα όρια των νομών Τρικάλων και Γρεβενών και οι αρμόδιοι προσπαθούν να το αποκαταστήσουν.

Τι έγινε…
Την τελευταία εβδομάδα εργαζόμενοι στην Εγνατία ανέφεραν πως κοντά στην Παναγιά σημειώθηκε καθίζηση.
Την εξέλιξη αυτή παραδέχεται και επίσημα η «Εγνατία Οδός Α.Ε.», χωρίς ωστόσο να δίνει λεπτομέρειες και διευκρινίσεις για το ακριβές πρόβλημα.
Οι οδηγοί είδαν τα μηχανήματα να αποκαθιστούν τις ζημιές και εξέφρασαν την απορία τους, καθώς το συγκεκριμένο τμήμα ήταν από τα τελευταία που δόθηκαν στην κυκλοφορία.
Υπενθυμίζεται, πως το τμήμα Παναγιά – Γρεβενά δόθηκε σε χρήση των οδηγών μόλις τον Μάιο του 2009, λίγες μέρες πριν τις ευρωεκλογές του Ιουνίου.

«Αυτή τη στιγμή εργάζονται τα γεωτρύπανα και έχει παρουσιαστεί μια μικρή ολίσθηση», ανέφερε ο υπεύθυνος του τμήματος Παναγιά – Γρεβενά Ντίνος Παρδάλης.
Ερωτηθείς ποιο είναι το ακριβές πρόβλημα στην περιοχή, αρκέστηκε στην απάντηση «γίνεται διερεύνηση σε όλα τα επίπεδα».
Σχετικά με την κυκλοφορία των οχημάτων, εμφανίστηκε απόλυτα καθησυχαστικός και δήλωσε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για τους διερχόμενους οδηγούς, ενώ η συγκοινωνία γίνεται κανονικά στη μία λωρίδα κυκλοφορίας.

Επί ποδός η Τροχαία
Στο σημείο που γίνονται οι εργασίες αποκατάστασης υπήρχαν χθες το πρωί και περιπολικά της αστυνομίας, βοηθώντας τα συνεργεία της «Εγνατίας Α.Ε.» στη σηματοδότηση.
Η διέλευση των αυτοκινήτων γίνεται κανονικά και στο δρόμο έχουν τοποθετηθεί κώνοι που δεν επιτρέπουν στους οδηγούς να κινηθούν σε όλο το μήκος του δρόμου.

Άγνωστο, επίσης, παραμένει πότε θα ολοκληρωθεί η αποκατάσταση των ζημιών στο τμήμα Παναγιά – Γρεβενά και κάτι τέτοιο, όπως φαίνεται, θα εξαρτηθεί από το μέγεθος του προβλήματος.
Στο τμήμα της Ηπείρου, δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η «μαύρη τρύπα» στον ποταμό Μετσοβίτικο, λίγο μετά τη μεγάλη σήραγγα της Μπαλντούμας.
Τα πολλά προβλήματα και τα αντίστοιχα «μπαλώματα» στην Εγνατία καθώς και η συντήρηση του οδικού άξονα, αποτελούν θέμα συζήτησης τις τελευταίες μέρες.

Οι εργαζόμενοι στο περιφερειακό τμήμα Ηπείρου ζητούν να ανανεωθούν οι συμβάσεις τους –οι περισσότερες λήγουν τον προσεχή Απρίλιο-, θέτοντας ζήτημα επαρκούς συντήρησης. Το υπόμνημά τους με το σχετικό αίτημα έχει αποσταλεί στο υπουργείο Υποδομών, στην Περιφέρεια Ηπείρου και σε όλες τις νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις της περιοχής.

ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου