Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Πρόταση γάμου μέσα απο το troktiko - Δες μήπως είναι για σένα

Πρόταση γάμου μέσα απο το troktiko -
Δες μήπως είναι για σένα

"Για το Μπιζελάκι της ζωής μου.....

Το ξέρω οτι ήμουν μαλάκας πολύ καιρό και οτι σε πλήγωσα...
Το ξέρω οτι σε στενοχώρησα πολλές φορές με τον εγωισμό μου και σε έκανα να νιώσεις μακριά μου με της πράξεις μου...
Το ξέρω οτι η ζωή δεν μας τα έφερε όπως θέλαμε πάντα, και το μπερδέψαμε και το παιδέψαμε αρκετά...
εξάλλου μωρό μου, ζωή είναι αυτό που συμβαίνει όταν κάνουμε άλλα σχέδια...

Την ζωή μου μπιζελάκι μου όμως την φαντάζομαι ΜΟΝΟ μαζί σου και στην προσφέρω, με μια προϋπόθεση... να νιώθεις και εσύ το ίδιο...

Είσαι το στήριγμα μου, το ΜΟΝΟ σταθερό κομμάτι της ζωής μου τόσα χρόνια τώρα... Εσύ και εγώ και όλοι οι άλλοι απέναντι...

Έλα να κάνουμε μια τρέλα.... μια τρέλα που θα την πληρώνουμε μια ζωή...

Θέλω να γίνεις η γυναικούλα μου ΑΜΕΣΑ.... στο νησί μας, η εδώ που ζούμε δεν με νοιάζει... Αυτό το Σαββατοκύριακο η το επόμενο... ένα λευκό φόρεμα και μια τρέλα της στιγμής για τα χρόνια που πέρασαν, για τα χρόνια που θα έλθουν και θα μασ βρουν δίπλα...

'Όσο υπάρχει αγάπη ΠΟΤΕ δεν είναι αργά... γιατί Εσύ ησουν, είσαι και θα είσαι πάντα η Ιθάκη και το λιμάνι μου το τελευταίο
μου

Ενα συγνώμη για αυτές της μέρες και ένα μεγάλο ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ...

Αν νιώθεις το ίδιο... αν νιώθεις σαν εκείνη την μέρα που σε συνάντησα στα 17... αν με αγαπάς ακόμα τόσο στα 25 σου, ξέχνα τα πάντα και όλο το κόσμο και κανε με τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο στην γή...

Κάνε με κομμάτι της υπόλοιπης ζωής σου... άσε με να χαθώ στην αγκαλιά σου για πάντα...

Εγγω και εσύ... γιατί δίπλα σου νιώθω παιδί... μόνο απο σένα αντλώ δύναμη.. και στην απουσία σου τρελαίνομαι και πεθαίνω...

Κοίτα με στα μάτια.... πες μου τι βλέπεις... πιάσε μου το χέρι και πάμε.... στο ταξίδι της ζωής μας...."

M.A.M.Z.

Σε παπάω Χριστινούλα μου... Γυναικούλα μου... Ο Τάσος σου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου