Σάββατο 8 Μαΐου 2010

ά.... ΠΕΙΡΑ!!! Ζηλεύω..;;;;!! Αφιερωμένο εξαιρετικά στους νέους και τους σημερινούς Αυτοδιοικητικούς

ά.... ΠΕΙΡΑ!!!
Ζηλεύω..;;;;!!

(Αφιερωμένο εξαιρετικά στους νέους και τους σημερινούς Αυτοδιοικητικούς)

Το διάβασα για δεύτερη φορά και είδα πως δεν είχα κάνει λάθος…
Ακριβώς όπως το είχα καταλάβει ..
Μπορούν όχι μόνο να ψηφίζουν αλλά και να ψηφίζονται από τα 18 τους οι νέοι μας σύμφωνα με το προσχέδιο νόμου Καλλικράτης…
Εμένα μου έχει κάνει εντύπωση και μου έχει δημιουργήσει ιδιαίτερες σκέψεις αυτή η ρύθμιση-πρόβλεψη για τα νιάτα μας.

Κι όμως όλο αυτόν τον καιρό δεν είδα ούτε ένα σχόλιο από κανέναν ..
Μπορεί βέβαια να σκέφτομαι κι εγώ παράξενα δεν ξέρω…
Αλλά μόλις το διάβασα και βεβαιώθηκα ότι μπορούν να θέτουν υποψηφιότητα από τα 18 χρόνια τους, αμέσως η σκέψη μου λειτούργησε κάπως παράξενα..

Και να οι γέρικοι συνειρμοί μου :

Από την μια μεριά καθημερινά ακούμε για την υπογεννητικότητα στη χώρα μας, για την γερασμένη εικόνα της χώρας, για τον ξενιτεμό των νέων που ξεκινούν τη ζωή τους σε άλλες χώρες και τελικά δεν γυρίζουν ποτέ πίσω.. Tι είναι τούτο πάλι;
Σκέφτηκα ... .και από την άλλη μεριά βλέπουμε ότι ο μέσος όρος ηλικίας των πολιτικών μας τα τελευταία χρόνια κατεβαίνει σαν υδράργυρος τις κρύες νύχτες του χειμώνα.

Πολλοί ηλικιωμένοι από τη μια μεριά και πολλοί νέοι (40άρηδες κυρίως ) στην πολιτική σκηνή από την άλλη.
Αφού νέους δεν έχουμε, μας τέλειωσαν.. κι εκείνοι οι λίγοι που είναι μέχρι τα 18 εδώ έχουν θυμώσει, έχουν απηυδύσει κι έχουν διαφωνήσει με το πολιτικό σύστημα δείχνοντάς το με τις πορείες τους και τις φωνές και τις καταλήψεις τους…. κι εμείς μέχρι τα 17 και μισό τα κυνηγάμε με τα ΜΑΤ στις πορείες τώρα ξαφνικά από τα 18 θα μπορούν να εκλεγούν και να αποφασίζουν για τον τρόπο που θέλουν τα πράγματα γύρω τους;

Τόσο καινοτόμοι τέλος πάντων;
Μπράβο μας, είπα μέσα μου…
Κάτι δεν μου κολλούσε..


Αλλά μετά το ξανασκέφτηκα με την πονηριά του ενήλικα και τα πράγματα ξετυλίχτηκαν σαν βελούδινο χαλί μπροστά μου…


Ανοίγουμε παράθυρο στους νέους μας, να ασχοληθούν με τα κοινά (φυσικά απλοί στρατιώτες θα’ ναι όχι αρχηγοί) και με την κίνηση αυτή ανανεώνουμε τη βάση των κομμάτων μας, αφού τα παιδιά με το πάθος και τον αυθορμητισμό τους δύσκολα θα φύγουν από το χώρο όπου πρωτοξεκίνησαν την πολιτική τους δράση… φτιάχνουμε δηλαδή φυτώρια, γιατί τα κόμματα ξέμειναν από πρώτη ύλη!!!.

Και όπως καλά θα είδαν οι πολιτικοί μας, η μέση γενιά των 30-45 έχει κουραστεί κι έχει στρέψει την πλάτη της προς τα μεγάλα κόμματα που επαναλαμβάνονται στο πάλκο της πολιτικής σαν διαφορετικές πράξεις του ίδιου πολιτικού έργου!!

Και φυσικά να η λύση:
Δίνουμε βήμα στους νέους μας, -που εκτιμούμε τη φρεσκάδα των απόψεων τους και την διάθεση να αλλάξουν τον κόσμο και να τον εκσυγχρονίσουν – και που όπως προκύπτει από τους εκλογικούς καταλόγους (και με την ελληνοποίηση αρκετών μεταναστών ) θα αποτελούν ένα σεβαστό αριθμό για να κάνει την διαφορά σε ένα πολιτικό κόμμα που θα διψά να κρατηθεί στην εξουσία.

Και φυσικά με το γιό ή την κόρη υποψήφια θα ακολουθήσει κι ο δυσανασχετημένος πατέρας των 30-45 χρονών (γιατί θα έχει γοητευτεί από την πρόταση προς το παιδί του.. μη ξεχνάμε σε Έλληνες απευθύνεται το νομοσχέδιο) και παραπίσω θα έρχεται και ο παππούς με τη γιαγιά..
Γιατί μπροστά στον εγγονό και την εγγονή ξεχνάς την εξορία, ξεχνάς την συντηρητική σου ιδεολογία και γίνεσαι παιδί, και να που το εκλογικό σώμα αλλοιώνεται…

Φίλοι, αυτοδιοικητικοί υποψήφιοι σε όλες τις βαθμίδες είστε εδώ;
Γιατί εγω δε σας άκουσα;;;
…το κάνατε γαργάρα;;;
ή δεν το καταλάβατε καθόλου;


Και επειδή θα’ θελα να μην παρεξηγηθώ από τους νέους μας, παιδιά ένα σας λέω :
Εγώ σας ζηλεύω… πρώτα από όλα γιατί δεν είμαι δεκαοχτώ, και δεύτερο γιατί σας έχουν ανάγκη αλλά μην τους χαρίζεστε ούτε λεπτό, φυλάξτε την νεανική σας τρέλα και αμφισβήτηση και μην την ανταλλάσετε με καμία γερασμένη πολιτική ταυτότητα.. Γέρους έχουμε πολλούς, για νέους ψάχνουμε….
Νέους αληθινούς…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου