Τρίτη 27 Απριλίου 2010

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ!!!

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ!!!

Αγαπητέ πρωθυπουργέ της Ελλάδας, κ. Παπανδρέου,
Καιρό τώρα παλεύω να καταλάβω τι είναι εκείνο που με κάνει να νιώθω ένα παράξενο συναίσθημα ανησυχίας γύρω από το πρόσωπό σας.
Όσο σας βλέπω να τρέχετε να συμμαζέψετε τα ασυμμάζευτα, όλο και περισσότερο σκέφτομαι και νιώθω τύψεις καθώς αναρωτιέμαι αν θα έκανα το ίδιο στη θέση σας.

Αν εγώ ήμουνα κόρη ή γιός πρωθυπουργού της Ελλάδας θα είχα καλοβολευτεί στη θέση αυτή και θα απολάμβανα της δόξας και της αναγνωρισιμότητας που θα είχε ο τίτλος μου.
Ως γυναίκα που είμαι, πολύ πιθανόν να ζούσα με τα χρήματα και τη δόξα του Πρωθυπουργού- πατέρα μου στο εξωτερικό, και η οικογένειά μου θα απολάμβανε την ηρεμία και τις τιμές των γόνων των μεγάλων πολιτικών οικογενειών.

Θα έτρεχα στις εκδηλώσεις και τα κοινωνικά γκαλά και θα με φωτογράφιζαν χαρούμενη ανάμεσα σε γνωστά πρόσωπα του καλλιτεχνικού, πολιτικού και βιομηχανικού κόσμου, μέσα στην λαμπερή τουαλέτα μου και το φωτεινό μου χαμόγελο που θα εκπορευόταν από την καλή ζωή και την γαλήνη που θα απολάμβανα.

Θα έκανα μπάνιο μέσα στο καταχείμωνο, την ώρα που η πατρίδα μου θα πλημμύριζε, ταξιδεύοντας σε τροπικά μέρη και θα ήμουνα κατάμαυρη σε κάποια φωτογραφία Χριστουγέννων.

Θα έκανα χειμερινό σκι το καλοκαίρι που η πατρίδα μου θα καίγονταν από πυρκαγιές και θα στέγνωνε από λειψυδρία.

Θα είχα ένα σπίτι με θέα τη θάλασσα, σίγουρα πάνω σε ένα παράνομο δημόσιο χώρο που θα μου είχε παραχωρηθεί ως κόρη πρωθυπουργού, και φυσικά δε θα δούλευα ούτε εγώ ούτε κανένας από την οικογένειά μου.

Θα είχα και σπίτια σε διάφορα μέρη του κόσμου που θα μου είχαν παραχωρήσει φίλοι του πατέρα μου, για να μην πλήττω!!

Τα παιδιά μου θα συναναστρέφονταν με παιδιά άλλων πρωθυπουργών και παραγόντων του χρήματος.. Θα μεγάλωναν ξεκούραστα και χωρίς άγχος για το μέλλον τους…

Και τώρα ως γνήσια σαρανταπεντάρα Ελληνίδα, κάθομαι στον καναπέ μου και σκέφτομαι ότι ήρθατε να μου αλλάξετε τη ζωή, και τα όνειρα.
Από όταν γεννήθηκα ήθελα να ήμουνα μια τέτοια κόρη πρωθυπουργού και ήρθατε και μου χαλάσατε το όνειρο!!
Βλέπω εσάς να τρέχετε στην Ευρώπη και να σας κλείνουν στο δωμάτιο με τις τύψεις, τα ανώνυμα παιδιά κάποιων απλών πολιτών –και όχι παιδιά και εγγόνια πρωθυπουργών- που οι συγκυρίες τα έκαναν πρωθυπουργούς και να σας μαλώνουν, και να σας προσβάλλουν για τις πομπές της χώρας σας και να προσβάλλουν την ιστορία της Ελλάδας και όλα αυτά να τα ακούτε εσείς σε απευθείας σύνδεση κι εμείς σας παρακολουθούμε από τον πουπουλένιο καναπέ μας, από την βόλεψή μας (του καναπέ και της καφετέριας εννοώ) .

Γιατί όλα αυτά?
Γιατί δεν είπατε «δεν βαριέσαι?» «εγώ θα βγάλω το φίδι από την τρύπα?» «δεν παει να γίνει χαμός. Τι με νοιάζει εμένα?» «ας τα γευτούν αυτοί που τα έκαναν κι αυτοί που τους ψήφισαν!» «ας πρόσεχαν!».

Μήπως δεν ξέρετε αυτές τις φράσεις? Δεν μπορεί κάπου θα τις έχετε ξανακούσει!!
Δεν είσαστε ένας απλός Έλληνας σαν εμάς?

Γιατί δεν πήρατε το φραπέ σας να αράξετε σε μια καρέκλα σε ένα μπαλκόνι με φίλους ή σε ένα καφέ της πλατείας?
Γιατί μας ξεβολέψατε τη συνείδηση που την είχαμε τόσο χαλαρή και ήρεμη?
Εμείς πως θα περάσουμε αυτή την κρίση ταυτότητας που έχουμε τώρα ως γνήσιοι Έλληνες και απόγονοι-αντίγραφα των πολιτικών μας?
Γιατί μας χαλάσατε το χουζούρι μας?
Και ειδικά εμείς οι σημερινοί σαραντάρηδες που είχαμε την εμπειρία του παρελθόντος και την σίγουρη ελπίδα για το μέλλον μας και την πορεία του?

Τελικά είσαστε εγγονός και γιός αληθινού πρωθυπουργού με την πολιτική ίωση στο DNA σας και όχι την προσφυγή στο ΔΝΤ!
Και δεν θα πω για την οικονομική κρίση στην οποία έχουμε περιέλθει ως χώρα αλλά για την κοινωνική και προσωπική κρίση στην οποία έχουμε ήδη μπει ως άτομα και ως κοινωνία γενικότερα.

Θα την αντέξει το προσωπικό μας, ξεκούραστο και οκνό DNA?

Ή θα προσφύγει στο πρότερο σαθρό μας κοινωνικό υπόβαθρο?

Δ εν
Ν ογάτε (=καταλαβαίνετε στη χωριάτικη ορολογία)
Τ ελείως ?

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΤΟΛΜΗ" - α...ΠΕΙΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου