Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

«Mετʼ εμποδίων» η κίνηση στο δρόμο Γιάννινα - Αντίρριο!

«Mετʼ εμποδίων» η κίνηση στο δρόμο Γιάννινα - Αντίρριο!
Αρχές Νοεμβρίου στρώνεται αντιολισθηρός ασφαλτοτάπητας.


Μια σημαντική εξέλιξη θα σημειωθεί στον δρόμο Γιάννινα-Αντίρριο-Άρτα που θα διευκολύνει καθημερινά χιλιάδες οδηγούς.
Ο δρόμος αυτός, που είναι από τους επικινδυνότερους στην Ευρώπη, και στον οποίο έχουν συμβεί πολλά ατυχήματα, θα επιστρωθεί με αντιολισθηρό ασφαλτοτάπητα.

Έτσι, αρχές Νοεμβρίου θα διακοπεί η κίνηση στον κλάδο καθόδου για ένα μήνα περίπου, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες. Ο αντιολισθηρός ασφαλτοτάπητας είναι μια καλή επιλογή σʼ αυτό το τμήμα του δρόμου, αφού ο υπάρχων ασφαλτοτάπητας έχει φθαρεί, για δύο κυρίως αιτίες: Λόγω τριβής και εξαιτίας της χημικής όξινης διάβρωσης.
Αντιολισθηρός ασφαλτοτάπητας επιστρώνεται και στην παράκαμψη Αγρινίου (τμήμα Ιόνιας Οδού). Αυτός άλλωστε ήταν ο αρχικός σχεδιασμός, αλλά υπήρξε καθυστέρηση, διότι απαιτούνταν η παρέλευση συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, από την στιγμή που ρίχτηκε η πρώτη άσφαλτος.
Με την αντικατάσταση του ασφαλτοτάπητα με αντιολισθηρό, αναμένεται να προκύψουν εντυπωσιακά θετικά αποτελέσματα στον τομέα της οδικής ασφάλειας.

Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
«Χωρίς τον ειδικό τάπητα ο συντελεστής αντίστασης στην ολίσθηση μειώνεται στο μισό ύστερα από δύο χρόνια χρήσης του δρόμου», υποστηρίζει ένας από τους κατ' εξοχήν ειδικούς σε θέματα αντιολισθηρότητας, ο κ. Μ. Πραπίδης, ο οποίος ασχολείται από τη θέση του στη ΔΕΚΕ στα Γιάννινα συστηματικά με το πρόβλημα.
Στην περιφέρεια της υπηρεσίας αυτής χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά ο νέος αντιολισθηρός τάπητας με κυτταρίνη (SMA).
Ο τάπητας αυτός δίνει μεγάλη αδρότητα στον δρόμο, καθιστά ανθεκτικότερη την επιφάνειά του στα μεγάλα φορτία, εμποδίζει τις αυλακώσεις και του δίνει μεγαλύτερο χρόνο ζωής.

Κάποιοι άλλοι, όμως, τονίζουν ότι δεν είναι γνωστό πώς «συμπεριφέρεται» η νέα γενιά των αντιολισθηρών ταπήτων στις μεγάλες θερμοκρασίες.
Και η κατασκευή του αντιολισθηρού τάπητα, προβλέπουν οι ειδικοί, δεν πρόκειται να λύσει το θέμα της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στις χειμερινές συνθήκες.

Πηγή Πρωϊνός Λόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου