Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Συνέντευξη της Άντζ. Γκερέκου Δεν είναι δυνατόν να απαιτούνται 2,5 ώρες από την Θεσσαλονίκη έως την Ηγουμενίτσα & άλλες τόσες από την Ηγ/τσα - Κέρκυρα

Συνέντευξη της Άντζ. Γκερέκου
Δεν είναι δυνατόν να απαιτούνται 2,5 ώρες από την Θεσσαλονίκη έως την Ηγουμενίτσα και άλλες τόσες από την Ηγουμενίτσα στην Κέρκυρα



Πάγωμα” των διαδικασιών, πώλησης του Καζίνο, οριστική παραμονή και λειτουργία στην Κέρκυρα του υποκαταστήματος της Τ.τ.Ε, επίσπευση του διαγωνισμού για τα σύνδεση των Διαποντίων και αποχώρηση των ΜΑΤ από τη Λευκίμμη, ανακοίνωσε σήμερα, η υφυπ. Τουρισμού Α. Γκερέκου στη πρώτη συνέντευξη υπό τη νέα της ιδιότητα.


Επίσης με την αφορμή της WTM του Λονδίνου, επεσήμανε την ανάγκη προσοχής στην Βρετανική αγορά που φθίνει τα τελευταία χρόνια σε τοπικό επίπεδο, αλλά και χάραξης νέας εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό.

Ειδικότερα για την διαχείριση των απορριμμάτων, τόνισε πως δεν νοείται να συνεχιστεί με τον τρόπο που γίνεται, αφού χρειάζεται αναθεώρηση χωροθέτησης, με όρους εξειδικευμένους με γνώμονα την πράσινη ανάπτυξη.

“Λείπει η ενημέρωση, η εξιδείκευση, τα σκουπίδια αλλού είναι πηγή πλούτου και αξιοποιούνται” τόνισε χαρακτηριστικά.

Ανέφερε ακόμα ότι ως ΠΑΣΟΚ “είχαμε παρακαλέσει Νομαρχία Σύνδεσμο και Δημάρχους να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Γιατί δε προχωρήσαμε επί 5,5 χρόνια στην ολοκληρωμένη διαχείριση με πυρήνα τους ΧΥΤΥ εναρμονισμένοι με Ε.Ε.; Η νέα ΠΙΝ θα ορίσει την εφαρμογή των πολιτικών επιλογών για τον ΧΥΤΑ Λευκίμμης.

Η υφυπουργός έκανε ανά τομέα τις εξής επισημάνσεις:

Τουρισμός

“Βρήκαμε κενά και δυσλειτουργίες στο Υπ. Τουρισμού. Φανερή η έλλειψη πόρων, αρμοδιοτήτων, συντονισμού.

Για WTM είχαμε πρόβλημα στην κατασκευή περίπτερου Ελλάδας. Το ξεπερνάμε.

Χρειάζεται μια νέα, εθνική, πολιτική στρατηγική. Δεν αρκούν μόνο οι εκθέσεις, στις οποίες και θα συμμετάσχουμε.

Για την χώρα μας και την Κέρκυρα θα γίνουν πολλές αλλαγές, και σε σχέση με το πώς θα λειτουργήσει το Υπουργείο με τον ΕΟΤ και ότι αυτό συνεπάγεται, αλλαγές τις οποίες επεξεργαζόμαστε προς όφελος της τουριστικής μας οικονομίας.

Θα πρέπει να γίνουν αλλαγές στις υποδομές. Σωστή ακτοπλοϊκή και όχι πορθμειακή σύνδεση. Σωστή αεροπορική σύνδεση. Ναι σε ένα νέο αεροδρόμιο, όμως θα πρέπει πρώτα να γίνει άμεση αναβάθμιση του παρόντος αεροδρομίου.”

ΚΑΖΙΝΟ

“Η πώλησή του μας είχε βρει όπως είναι φυσικό, αντίθετους. Έχω καλέσει το διευθύνων σύμβουλο της ΕΤΑ με τους νομικούς συμβούλους και “πάγωσε” το θέμα ώστε να δούμε τι θα γίνει.

Επανεξέταση, επαναδιαπραγμάτευση, σε κάθε περίπτωση διασφάλιση των εργαζόμενων”.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Για αποκατάσταση αλήθειας: “Δεν ασκήθηκε στο παρελθόν πίεση για να μην κλείσει το υποκατάστημα εδώ. Είχαμε θέσει το θέμα και προεκλογικά στον κ. Προβόπουλο όπως και έγινε και ελήφθη η απόφαση να συνεχίσει τη λειτουργία του το υποκατάστημα Κέρκυρας, ως έχει για πολλά χρόνια.

Γνωρίζαμε ότι θα υπήρχε λύση, όμως δε θριαμβολογήσαμε όπως ο κ. Χαραλάμπους”.

ΧΥΤΑ-ΜΑΤ

“Τα ΜΑΤ θα πρέπει να φύγουν από Λευκίμμη. Έχει ενημερωθεί κ. Χρυσοχοίδης, είναι διαθέσιμος να κάνει πράξη την προεκλογική μας δέσμευση.

Ωστόσο επειδή εγκυμονεί κίνδυνος προβατόρικων αντιδράσεων, θα πρέπει να υπάρξει ομαλή αποχώρηση”.

Σύνδεση Διαποντίων

“Η αρμόδια υπουργός κ. Κατσέλη, γνωρίζει το θέμα και ξεκινούν οι διαδικασίες για την επίσπευση του διαγωνισμού πιθανότατα με την μορφή ανάθεσης, για την σύνδεση της Κέρκυρας με τα Διαπόντια”.

Ξενοδοχοϋπαλλήλοι

“Υπάρχουν σοβαρά προβλήματα. Δεν νοείται εργοδότες να μην πληρώνουν τους εργαζομένους τους και το 60% αυτών να είναι ανασφάλιστοι.

Υπάρχει μείωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών τουρισμού. Αυτήν την στιγμή βρισκόμαστε σε διάλογο με την Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Τουρισμό και σύντομα θα έχουμε εξελίξεις και εκεί”.

UNESCO

“Περιμένω από τον κ. Μικάλεφ να ανταποκριθεί για να συζητήσουμε το πώς θα μπορέσει να ξεκινήσει το όλο εγχείρημα. Υπάρχουν τεράστιες ευθύνες για την καθυστέρηση, όμως θα πρέπει να ξεκινήσουμε άμεσα.

Περιμένουμε από τον Δήμο να κάνει το βήμα, να μας δείξει όλα εκείνα τα προβλήματα που υπάρχουν και τα βήματα που μπορούν να γίνουν για την επίλυσή τους, για να μπορέσει και το Υπουργείο να δώσει ώθηση για την επίλυσή τους.

Ευθύνες φέρει και στον τομέα της ενημέρωσης του κόσμου. ο οποίος νομίζει ότι η UNESCO αποτελεί τροχοπέδη ανάπτυξης. Αυτό οφείλει να το αποκαταστήσει ο Δήμος”.

Πορθμείο

“Δεν είναι δυνατόν να απαιτούνται 2,5 ώρες από την Θεσσαλονίκη έως την Ηγουμενίτσα και άλλες τόσες από την Ηγουμενίτσα στην Κέρκυρα.

Χρειάζεται νέο καθεστώς μέσα από νομοθετικές ρυθμίσεις για την αναβάθμιση της γραμμής, των πλοίων και των υπηρεσιών τους. Χρειάζεται διαβούλευση και με τα συναρμόδια Υπουργεία και με την κ. Κατσέλη , κάτι το οποίο θα ξεκινήσει άμεσα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου