Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Πόλεμος στην καρτοκινητή με νέα επιθετικά τηλεοπτικά spots

Πόλεμος στην καρτοκινητή με νέα επιθετικά τηλεοπτικά spots

Έντονες αντιδράσεις προξένησε διαφημιστικό σποτ της Vodafone που συγκρίνει τις προσφορές καρτοκινητής από τις τρεις μεγάλες εταιρίες του κλάδου.
Σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός είναι εντονότερος από ποτέ, το κόκκινο στρατόπεδο επέλεξε την άμεση σύγκριση με μια από τις πιο επιθετικές διαφημίσεις των τελευταίων χρόνων.
Άμεση ήταν η αντίδραση των Cosmote και WIND που προσέφυγαν στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας υποστηρίζοντας την επιλεκτική προβολή ανταγωνιστικών προϊόντων.
Από την μεριά της η WIND απάντησε μετά από λίγες μέρες με τηλεοπτικό spot που αποσκοπεί-όπως αναφέρει- να αποκαταστήσει την αλήθεια ενώ αναμένεται και η τηλεοπτική απάντηση της Cosmote.
Όσο ο ανταγωνισμός μεγαλώνει τόσο οι εταιρίες θα εφαρμόζουν πιο επιθετικές πολιτικές. Λίγο πριν από την τελική ονομαστικοποίηση των καρτοκινητών που θα φέρει στην επιφάνεια τα πραγματικά μερίδια αγοράς, η ύφεση στην κινητή τηλεφωνία οδηγεί σε καταιγισμό ελκυστικών προσφορών με τις εταιρίες να υιοθετούν πρωτόγνωρα για τον κλάδο τηλεοπτικά spots.

Ακολουθεί η επίμαχη διαφήμιση της Vodafone και η απάντηση της WIND.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου