Τρίτη 20 Απριλίου 2010

“Η ΑΧΟΡΤΑΓΗ ΚΑΙ… ΦΟΒΙΣΜΕΝΗ ΤΖΟΥΛΙΑ ΤΟ ΕΣΚΑΣΕ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ… ΤΡΙΚΑΒΑΛΟ!” Ο παρτενέρ της Τζούλιας στο DVD τα λέει όλα…

“Η ΑΧΟΡΤΑΓΗ ΚΑΙ… ΦΟΒΙΣΜΕΝΗ ΤΖΟΥΛΙΑ ΤΟ ΕΣΚΑΣΕ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ… ΤΡΙΚΑΒΑΛΟ!”

Ο παρτενέρ της Τζούλιας στο DVD τα λέει όλα…



“Ο παραγωγός μού είχε πει ότι η Τζούλια Αλεξανδράτου είναι… αχόρταγη. Ότι κανείς δεν την ικανοποιεί γιατί… κομπλάρουν μαζί της”. Αλλά, όπως λέει, το… έσκασε πριν το τρίο με τον συνάδελφό του. Ο ίδιος λέει:”Είχα υποσχεθεί στον παραγωγό να μη μιλήσω για ένα μήνα, αλλά τώρα πια μπορώ” γράφει ο Ίαν Σκοτ στην ιστοσελίδα του και χαρακτηρίζει τη Τζούλια φοβισμένη αφού ντύθηκε κι έφυγε όταν ήρθε η σειρά του προγραμματισμένου τρίο με άλλον έναν πορνοστάρ. Συγκεκριμμένα λέει:
Πριν απο ένα μήνα και κάτι, ένας Έλληνας παραγωγός επικοινώνησε μαζί μου για να γυρίσω μια σκηνή με μια ελληνίδα 25 ετών, τη Τζούλια Αλεξανδράτου.
Μαζί μου ήρθε και ο Tony Carrera αφού τον είχαν καλέσει και αυτόν για το γύρισμα. Ο παραγωγός μου τη συστήνει και μου λέει πως διαμαρτύρεται επειδή κανείς δεν μπορεί στην Ελλάδα να την «ικανοποιήσει» γιατί εντυπωσιάζονται και είτε ολοκληρώνουν γρήγορα είτε...


...τα χάνουν.
Στη σκηνή της μπανιέρας τα πάει αρκετά καλά με τη σαμπάνια. Είναι μια όμορφη ξανθιά με γαλανά μάτια και μεγάλο στήθος, πολύ δραστήρια. Μπαίνω και εγώ στην μπανιέρα και παίζουμε με το μπουκάλι. Στη συνέχεια κάνει στοματικό έρωτα και είναι πολύ καλή. Μου κάνει εντύπωση που ο κάμεραμαν προσπαθεί να μην πάρει καθόλου το πρόσωπό μου.

Προχωράμε στο κρεβάτι και είμαι απογοητευμένος γιατί εκείνη δεν ήθελε κάτι συγκεκριμένο (μάλλον φοβόταν).
Κάναμε πολλά πράγματα, ήταν μια καλή δουλειά και είμαι περήφανος.
Όπως είχαμε συμφωνήσει ετοιμάστηκε ο Tony να μπει και αυτός στην παρέα αλλά δεν έγινε ποτέ.
Η Τζούλια ντύθηκε και έφυγε. Όλοι μείναμε έκπληκτοι. Την επόμενη μέρα επέστρεψα στη Γαλλία και μετά από 2-3 βδομάδες με πήρε τηλέφωνο ο παραγωγός ο οποίος μου ζήτησε να μην πω τίποτα για το γύρισμα για τουλάχιστον ένα μήνα. Διαπίστωσα ότι έχουν κρύψει το πρόσωπο μου σε όλες τις σκηνές. Με κατάλαβαν από το τατουάζ”.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου