Σάββατο 3 Απριλίου 2010

Ο θάνατος ενός Αρχιεπισκόπου και τα παράξενα φαινόμενα

Ο θάνατος ενός Αρχιεπισκόπου και τα παράξενα φαινόμενα

Ίσως είναι εξαιτίας του μήνα του Πάσχα και των συμβολισμών αυτής της γιορτής που επέλεξα να έχω θέματα σχετικά με θάνατο και ζωή, ωστόσο, κι ενώ έχουν περάσει τρεις μήνες από το θάνατο του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, επέλεξα αυτό το μήνα για να παρουσιάσω το υλικό από το αντίστοιχο θέμα που πρωτοείχα ανοίξει στην κοινότητα του μεταφυσικού τότε. Είχα μιλήσει για μια σειρά από περίεργα φαινόμενα που είχαν συνοδεύσει το θάνατο του Χριστόδουλου και τα οποία είχαν
αντιληφθεί πολλοί άνθρωποι, χωρίς να τα συνδέσουν με το θάνατο του εκλιπόντος ιεράρχη. Σήμερα, λοιπόν, θα παρουσιάσω όσα πολλοί φίλοι και φίλες μου εκμυστηρεύτηκαν, καθώς και εμπειρίες ανθρώπων μου μου στάλθηκαν μέσω προσωπικών μηνυμάτων και αφού εξασφάλισα την άδειά τους για δημοσίευση, παραλείποντας ωστόσο τα ονόματά τους.
Θεωρώ επίσης απαραίτητο να ξεκαθαρίσω από την αρχή ότι με την ανάλυση αυτή που θα κάνω δεν υποννοώ και δεν ισχυρίζομαι τίποτε σχετικά με το ήθος και την ΅αγιότητα΅του ανθρώπου Χριστόδουλου. Με ενδιαφέρουν τα φαινόμενα που παρατηρήθηκαν από αρκετούς ανθρώπους και θα καταθέσω αυτές τις παρατηρήσεις μαζί με την πιθανή τους εξήγηση. Πολλοί με ρωτούν εάν τα ίδια φαινόμενα είχαν παρατηρηθεί και στο θάνατου του Πάπα ή κάποιου άλλου εξέχοντος προσώπου. Η απάντηση είναι ΅δεν γνωρίζω΅και είναι απόλυτα ειλικρινής. Στην πορεία του άρθρου θα γίνει κατανοητό το γιατί παρόμοια φαινόμενα είναι πιθανό να έχουν παρατηρηθεί και σε άλλες περιπτώσεις. Φυσικά δεν διεκδικώ καμία αποκλειστικότητα ως προς το φαινόμενο. Μου είναι αρκετό το να το κατανοήσει κανείς και ίσως στο μέλλον, εάν επαναληφθεί, να μπορέσει να το επισημάνει.

Το Χρονικό

Ο Αρχιεπίσκοπος, πάσχοντας από καρκίνο του παχέος εντέρου και του ήπατος, με αρκετές μεταστάσεις και σε έδαφος κίρρωσης λόγω ηπατίτιδας, έπειτα από σύντομο χρονικό διάστημα, απεβίωσε στις 28 Ιανουαρίου του 2008 στις 5.15 το πρωί, σε ηλικία 69 ετών. Όσο ήταν στον Αρχιεπισκοπικό θρόνο, πέρα από το εάν συμφωνούσαμε ή διαφωνούσαμε με τις πράξεις ή τις απόψεις του, δεν έπαυε να είναι ένα πρόσωπο με εξαιρετικά υψηλή δημοτικότητα και απήχηση στον κόσμο, ενώ τα φώτα της δημοσιότητας ήταν συνεχώς στραμμένα επάνω του. Ας συγκρατήσουμε επίσης το γεγονός ότι ήταν εκπρόσωπος ενός ιδιαίτερα σημαντικού πνευματικού θεσμού που μετράει περισσότερα από 2.000 χρόνια ύπαρξης. Η είδηση της ασθένειάς του κινητοποίησε πιστούς και όχι μόνο, ενώ δεήσεις για την υγεία του ψάλλονταν καθημερινά σε μοναστήρια και εκκλησίες, ακόμα και από μεμονωμένα άτομα που ενδιαφέρονταν για εκείνον.
Την προηγουμένη του θανάτου του βρισκόμουν ανάμεσα σε φίλους και επέστρεφα στο σπίτι μου μαζί τους, όταν διαπιστώσαμε ότι η ατμόσφαιρα ήταν παράξενη. Συγκεκριμένα στο Βορρά υπήρχε μια κόκκινη απόχρωση μεσούσης της νύχτας, ενώ και το φεγγάρι είχε γύρω του μια άλω ή τουλάχιστον έτσι την αντιλήφθηκα εγώ. Αυτά, μαζί με κάποια άλλη σημεία στον ουρανό, με έπεισαν ότι κάτι πολύ ιδιαίτερο επρόκειτο να συμβεί, χωρίς να μπορώ να το προσδιορίσω. Ο πιθανός θάνατος του Αρχιεπισκόπου δεν πέρασε από το μυαλό μου εκείνη τη στιγμή ούτε και της παρέας μου, στην οποία είπα μόνο ότι ΅δεν μου άρεσε΅η ατμόσφαιρα εκείνη και ότι κάτι θα συνέβαινε.
Την ίδια νύχτα, ο ύπνος μου ήταν άστατος, περιλαμβάνοντας μια σειρά από όνειρα που σχετίζονταν με στρατό και σώματα ασφαλείας γενικά, τα οποία κορυφώθηκαν στο διάστημα μεταξύ 3.00 και 3.30 τα ξημερώματα. Τις επόμενες ημέρες διαπίστωσα ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος του κόσμου είχε παρόμοιες εμπειρίες στο ίδιο περίπου χρονικό διάστημα. Μάλιστα ήταν τόσο μεγάλος ο αριθμός εκείνων που ανέφεραν τις παράξενες εκείνες ΅συμπτώσεις΅που αυτό με έκανε να σκεφτώ ότι το ζήτημα ήταν κάτι περισσότερο από απλή σύμπτωση. Συγκέντρωσα αρκετές μαρτυρίες σε πρώτη φάση και σε επομενο στάδιο ζήτησα τη συνδρομή των αναγνωστών του φόρουμ του μεταφυσικού, στο οποίο ήμουν μέλος τότε. Κατέθεσαν την άποψή τους τόσο όσοι παρατήρησαν κάτι το ιδιαίτερο, όσο και εκείνοι που δεν εντόπισαν τίποτα, ωστόσο αρκετοί επικοινώνησαν προσωπικά μαζί μου και συζητήσαμε.

Τι συνέβη τα ξημερώματα της 28 Ιανουαρίου


Όπως είπαμε και στα άρθρα σχετικά με το θάνατο, η ψυχή είναι δυνατό να έχει αποχωριστεί από το υλικό σώμα ώρες ή και ημέρες πριν το θάνατό του, ενώ έπειτα ακολουθεί ο θάνατος του αιθερικού διπλού, δηλαδή μετά από περίπου τρεις ημέρες. Εξαιτίας της θέσης του Αρχιεπισκόπου ως επικεφαλής ενός εξαιρετικά σημαντικού πνευματικ0ύ οργανισμού που μετράει 2.000 χρόνια και εκατομμύρια πιστούς, ένας σημαντικά μεγάλος αριθμός ανθρώπων ήταν ΅συνδεδεμένος΅μαζί του για λόγους που αναφέραμε παραπάνω. Η οριστική έξοδος της ψυχής από το υλικό σώμα, προκάλεσε τη ρήξη των δεσμών αυτών. Δεν αποκλείω αυτό να συνέβη το διάστημα μεταξύ 3.00 και 3.30 τα ξημερώματα, λόγω του ότι τότε παρατηρήθηκαν τα φαινόμενα αυτά σε μεγάλη ένταση. Η τεράστια έκλυση ενέργειας που προκλήθηκε από τα θραύσματα αυτά, λειτούργησε ως δόλωμα για τους Βολαδόρες, τα ενεργειακά εκείνα όρνια που περιγράφονται από τον Καστανέντα. Όσοι είχαν περισσότερη ψυχική ευαισθησία, είδαν με την άκρη των ματιών τους τα πλάσματα αυτά. Τα φαινόμενα υποχώρησαν τις επόμενες ημέρες, στις οποίες μάλιστα σημειώθηκε κι ένας σεισμός, ευτυχώς όχι μεγάλης έντασης. Βοήθησε ωστόσο στην εκτόνωση του φαινομένου.


Οι εμπειρίες των ανθρώπων

Οι περισσότερες αναφορές που έχω στα χέρια μου, μιλούν για διαταραγμένο ύπνο με όνειρα που σχετίζονταν κυρίως με θάνατο, με αλλόκοτα πλάσματα και με στρατό ή φύλακες. Οι αναφορές όσων έτυχε να κοιτάξουν τα ρολόγια τους, συγκλίνουν στο ότι ξύπνησαν το διάστημα μεταξύ 3.00 και 3.30 τα ξημερώματα, ενώ μερικοί άλλοι ανέφεραν ώρες από τις 2.00 έως και τις 4.00 το πρωί.
Ο μικρός μου ανηψιός, ηλικίας 2 χρονών, ξύπνησε τη μητέρα του στο προαναφερθέν διάστημα και της έδειξε έξω, λέγοντας στη βρεφική διάλεκτο ότι έβλεπε κάποιο κακό πλάσμα. Η ξαδέρφη μου και μητέρα του, επίσης είχε διαταραγμένο ύπνο το διάστημα εκείνο. Τα μικρά παιδιά, για διάφορους λόγους, είναι περισσότερο ικανά να αντιλαμβάνονται φαινόμενα που εμείς δεν είμαστε ικανοί.
Κάποιοι άλλοι ξύπνησαν το ίδιο διάστημα επειδή τα κατοικίδιά τους ήταν ιδιαίτερα ανήσυχα. Τα σκυλιά γάβγιζαν αναστατωμένα, το ίδιο και άλλα οικόσιτα ζώα, που αντιδρούσαν όπως όταν βλέπουν κάποιον άγνωστο να πλησιάζει. Με τον ίδιο τρόπο αντέδρασαν όλα τα σκυλιά στη γειτονιά μου.
Άτομα που είναι περισσότερο ψυχικά από τα υπόλοιπα, συνάντησαν αρκετές δυσκολίες επίσης, τις οποίες θα μου επιτρέψετε να μην αναφέρω αναλυτικά. Είχαν δυσκολίες όμως στο διαλογισμό και σε άλλες διαδικασίες. Εξαιτίας του φαινομένου, έμειναν αφύλακτες αρκετές πύλες και περάσματα και για αυτό πολλοί, ανάμεσά τους κι εγώ, είχαν όνειρα που σχετίζονταν με στρατό και φύλακες. Λυπάμαι που δεν μπορώ να σας μιλήσω περισσότερο για αυτό το σημείο που είναι και το περισσότερο ενδιαφέρον.
Υπήρξαν επίσης και άτομα τα οποία είχαν εμπειρίες περισσότερο ΅εντυπωσιακές΅. Η Μ. 45 χρονών από την Αρκαδία, ο Ν. 31 χρονών από την Πάτρα και ο Π. 60 χρονών από την ιδιαίτερη πατρίδα μου, ξύπνησαν τις πρώτες πρωινές ώρες από μια φωνή στο όνειρό τους που τους είπε παραλλαγές της φράσης ΅σήκω, πέθανε΅. Η Β. 55 χρονών άκουσε πένθιμες καμπάνες να χτυπούν και είδε στρατιώτες να παρελαύνουν ενώ κοιμόταν, ενώ ο σύζυγός της που κοιμόταν δίπλα της, μου εκμυστηρεύτηκε πως είδε τη νεκρή μητέρα του να πηγαίνει σε μια κηδεία, λέγοντάς του πως πέθανε ΅ο παπάς΅. Ο Μ. 25 χρονών, που μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον εξαιτίας των πολλαπλών εμπειριών του σε ένα μεγάλο φάσμα φαινομένων και του οποίου τις εμπειρίες και τη συνδρομή γενικότερα έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές στο ιστολόγιο, με διαβεβαίωσε ότι αντιλήφθηκε τους Βολαδόρες και άλλα όντα του Αστρικού Πεδίου. Ήταν εκείνος που με προειδοποίησε ότι το φαινόμενο δεν θα εκτονωνόταν άμεσα και πως υποψιαζόταν κάτι πιο θεαματικό ακόμα, πιθανώς σεισμό, ο οποίος και συνέβη αν θυμάστε.
Αρκετές ήταν επίσης και οι αναφορές ανθρώπων που ξύπνησαν μεταξύ 3.00 και 3.30 με την έντονη αίσθηση ότι κάποιος είχε μπει στο δωμάτιο ή στο σπίτι. Όσοι είχαν σκυλιά ως κατοικίδια ζώα φοβήθηκαν περισσότερο, δεδομένου ότι εκείνα γάβγιζαν μανιωδώς. Σε μια περίπτωση, μια κυρία πολύ σοβαρή επιστήμονας και διευθύντρια ιατρός σε γνωστό νοσοκομείο, για της οποίας την αξιοπιστία μπορώ να εγγυηθώ, μου ανέφερε ότι ξύπνησε ταραγμένη στις 3.10 από όνειρα που δεν θυμάται, μόνο και μόνο για να παρατηρήσει ότι η τηλεόρασή της άνοιγε κι έσβηνε μόνη της, μέχρι που την έβγαλε από την πρίζα. Τη στιγμή εκείνη, όπως μου είπε, το μυαλό της δεν πήγε πουθενά αλλού από την πιθανότητα βλάβης αλλά όντας ανήσυχη από κάτι αόριστο, έμεινε ξάγρυπνη να προσπαθεί να θυμηθεί τα όνειρά της, μέχρι που πληροφορήθηκε το θάνατο του Αρχιεπισκόπου. Ας σημειωθεί ότι η ίδια, όπως και αρκετοί από τους μάρτυρες που αναφέρω, δεν είναι καν χριστιανοί ορθόδοξοι.

Επίλογος

Σας παρέθεσα ένα μέρος από τις εμπειρίες που μου εκμυστηρεύτηκαν άνθρωποι διαφόρων ηλικιών, κοινωνικών τάξεων και θρησκευτικών πεποιθήσεων, μιας και το είχα υποσχεθεί τότε στους αναγνώστες μου του Μεταφυσικού. Είμαι απόλυτα πεποισμένος ότι τα φαινόμενα αυτά, που οι περισσότεροι άνθρωποι αντιλήφθηκαν μέσω ονείρων, σχετίζονται με το θάνατο του Αρχιεπισκόπου αλλά τονίζω ότι αυτό συνέβη εξαιτίας των συνθηκών και των προϋποθέσεων που ανέφερα παραπάνω.
Δεν αμφιβάλω ότι κάποιος ειδικός επιστήμονας μπορεί να αμφιβάλει για τους ισχυρισμούς μου σχετικά με την ατμόσφαιρα. Η αλήθεια είναι πως δεν διαφωνούμε σε κάτι, δεδομένου ότι πιστεύω ακράδαντα ότι ο Θεός δεν καταλύει τους φυσικούς νόμους που εκείνος όρισε. Δεν αναφέρομαι σε κάποιο ατμοσφαιρικό φαινόμενο τόσο, όσο σε οιωνούς. Το κόκκινο χρώμα του Βορρά είμαι σίγουρος ότι μπορεί να εξηγηθεί επιστημονικά, χωρίς αυτό να αλλοιώνει τους ισχυρισμούς μου στο ελάχιστο.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον εάν κάποιος μπορούσε να παρατηρήσει παρόμοια φαινόμενα και το κατά πόσο έχουν ξανασυμβεί ή θα συμβούν στο θάνατο εξεχουσών προσωπικοτήτων. Είμαι πρόθυμος να συζητήσουμε όλα αυτά τα θέματα μέσω σχολιασμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου