Κυριακή 18 Απριλίου 2010

Τί είπες τώρα; Μαργαριτάρια διασήμων Ελλήνω και Ξένων!!!

Τί είπες τώρα;
Μαργαριτάρια διασήμων Ελλήνω και Ξένων!!!


Κάθε μέρα, όπου και αν βρεθούμε, ακούμε και κάποιο καινούριο μαργαριτάρι που είτε θα μας στείλει αδιάβαστους, είτε θα μας κάνει να γελάσουμε μέχρι δακρύων. Αναμφισβήτητα, τα καλύτερα μαργαριτάρια τα ακούμε από ανθρώπους διάσημους. Λίγο το άγχος κάποιας συνέντευξης, λίγο η ημιμάθεια ή κάποιο έκτακτο γεγονός που μπορεί να προκαλέσει σύγχυση όλα αυτά και άλλοι πολλοί λόγοι κάνουν πολλούς από τους πιο δημοφιλής να γίνουν ακόμα πιο γνωστοί μέσα από τις δηλώσεις τους...

Σας τις παρουσιάζουμε:

Ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω Αραβικά, δεν είμαι Αραβίδα.
Άντζελα Δημητρίου
Ουδέν καλό αμπιγιέζ καλού.
Άντζελα Δημητρίου
Στο αεροπλάνο θέλοντας να καπνίσει, λέει στον διπλανό:
-Μπορείτε μήπως να ανοίξετε το παράθυρο για να φεύγει ο καπνός;
Άντζελα Δημητρίου
-Πείτε μας πως σας φάνηκε η Τουρκική κουζίνα
-Δεν ξέρω, εγώ στο σπίτι μου έχω Ιταλική
Άντζελα Δημητρίου
Σε συνέντευξη στην Άννα Παναγιωταρέα:
-Έχετε κάνει κανένα σφάλμα που το μετανιώσατε;
-Φυσικά. Σε αυτή τη ζωή κανείς δεν είναι άσφαλτος.

Άντζελα Δημητρίου

-Από που μας τηλεφωνάτε;
-Από Σκιάθο
-Α, ωραία... και έχουμε ένα βίντεο για την Σκόπελο.
Ελένη Μενεγάκη
Συγκρούστηκαν απεργοσπάστες που απεργούσαν.
Ρεπόρτερ του Alpha
Σε τηλεοπτικό παράθυρο:
-Έπρεπε να ντρέπεσαι γι' αυτά που λες.
-Ντρέψου εσύ ρε.
Μάκης Ψωμιάδης
Εχθές τελέσθηκε στον Μητροπολιτικό ναό, Θεία Λειτουργία, χοροπηδούντος του Αρχιεπισκόπου κ. Χριστόδουλου.
Δημοσιογράφος ΕΤ1
Και τώρα ακολουθεί η επετειακή εκπομπή Το Πέος του 40 (αντί το έπος του 40).

Εκφωνήτρια ΕΤ1

Κυρίες και κύριοι, η ώρα είναι περίπου 2:33 ακριβώς.

Θεόδωρος Δρακάκης (Star)

Και 'γω συμφωνώ με την άποψη μου.
Παρουσιαστής SEVEN
Με τον νέο στολισμό που βάλαμε, μας βλέπουν ακόμα και από το διάστημα.
Δήμαρχος Θεσσαλονίκης
Σε Χριστουγεννιάτικη επίσκεψη παικτών σε τυφλά παιδιά:
-Εύχομαι να τα έχει ο Θεός καλά και κάποια στιγμή να έρθουν στο γήπεδο να μας δουν και από κοντά.

Στέλιος Γιαννακόπουλος

Και τώρα μαζί μας η πασίγνωστη τραγουδίστρια... Πως είπαμε ότι σε λένε;
Άννα-Μαρία Λογοθέτη (3,2,1)
-Πετούσε το αεροπλάνο σε ύψος 20000 ποδιών
-Σιγά μην ήταν και χεριών.

Εκφωνήτρια του Kiss FM

Σε τηλεφωνική σύνδεση του στούντιο με το νεκροταφείο όπου έθαβαν τον Γιώργο Μιτσημπόνα μετά από τροχαίο ατύχημα:
-Ήσουν πολύ μεγάλος παίχτης και θα μας λήψεις. Γεια σου φίλε Γιώργο
(αναφερόμενος στον Μιτσημπόνα).
-Γεια σου φίλε Κώστα.
Γιώργος Νιφλής
Στον ημιτελικό του Euro 2000 μετά το τέλος του αγώνα:
-Οι Πορτογάλοι φίλαθλοι έσπασαν και καθίσματα τα οποία βέβαια μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Καμιά πενηνταριά.
Αλέκος Θεοφιλόπουλος (NET)
Σχολιάζοντας επίθεση με ρουκέτα σε λεωφορείο του ΟΣΕ:
-Το συγκεκριμένο λεωφορείο είχε την ιδιοτυπία να έχει την μηχανή του όχι στην μέση, αλλά στο κέντρο.

Δημοσιογράφος του STAR

Ωραία λοιπόν, το αγαπημένο σου νούμερο είναι το πράσινο

Μάνια Ντέλου (Όλα η τίποτα)

-Επισκέφθηκες τον Παρθενώνα όταν ήσουν στην Ελλάδα;
-Δεν θυμάμαι όλα τα κλαμπ που πήγα
Shaquille O'Neal

Ερώτηση σε παιδάκι με φανέλα του Ολυμπιακού και κόκκινο κασκόλ:
-Εσύ αγοράκι μου τι ομάδα είσαι;
Δημήτρης Πουλιάσης
Σε απευθείας μετάδοση:
-Όχι δεν είναι τυπογραφικό λάθος, το σκορ είναι 0-7

Γιώργος Τραπεζανίδης

Είμαι ανιψιός ενός προπονητή ο οποίος τυχαίνει να είναι και θειος μου.
Βαλεριος Λεωνιδης
Εκτοξεύεται το Challenger και ενώ βρίσκεται στον αέρα:
"...και τώρα βλέπουμε τον διαστημικό λεωφορείο Challenger να υψώνεται στα ουράνια σαν τεράστιο μεταλλικό ασημένιο πουλί ..."
Μετά από 30-40'' γίνεται η έκρηξη και απομένει μόνο ένα σύννεφο καπνού και ένας από τους δύο βοηθητικούς πυραύλους να πετάει ανεξέλεγκτος:
"... όμως βλέπουμε εδώ ...μια φοβερή έκρηξη ...ελπίζουμε να μην έπαθε κανένας τίποτα..."

Αλέκος Θεοφιλοπουλος (NET)

Και στο 36' ο Βαζέχα έκανε το 3-0, ενώ προηγουμένως στο 28' ο Ιωάννου μείωσε σε 2-1

Αθλητικογράφος του Alter TV

Ενώ τον Γιώργο Αμανατίδη επισκέφτηκε και ο πρόεδρος του ΠΑΟ

Πέτρος Φιλιππίδης Ρεπορτερ του MEGA

Θέλετε να πείτε ότι η αράχνη της σήψης, μπήκε στο Ελληνικό ποδόσφαιρο;

Τέρενς Κουίκ

Έχω δικές μου απόψεις με τις οποίες πολλές φορές δεν συμφωνώ
George Bush Junior
Όλοι έχουμε τα στρέμματα βαλμένα στο Ωνάσειο

Δημοσιογράφος STAR Channel

Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, δυνωμένο, ενατό... (αντί για ενωμένο και δυνατό)

Κώστας Σημίτης

Η ομάδα δεν είναι άρρωστη, απλά βρίσκεται σε κώμα

Σαβέφσκι

Μέσα στο γήπεδο:
-Κύριε Βαμβακούλα, τι σας θυμίζουν αυτά τα δίχτυα;
-Αχ... θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, πήγαινα για ψάρεμα με τον πατέρα μου
Νίκος Βαμβακούλας
Φλο... Φλο... Φλο... και κάνει το επιθετικό φλαουτ

Μανώλης Μαυρομμάτης

Και κάνει το βολε... Παναγιά μου βόηθα

Κώστας Μπάνιας (Άρτα TV)

Σε τηλεφωνική σύνδεση με Καβάλα:
-Ναι... από που τηλεφωνείτε;
-Καβάλα
-Γίναμε και ιντερνάσιοναλ

Άννα-Μαρία Λογοθέτη

Παρακολουθούμε στιγμιότυπα του αγώνα Μπαρτσελόνα-Εσπανιόλ για την τρίτη φάση του κυπέλλου Ελλάδας
Δημοσιογράφος του Alter TV
Βλέπω στην τηλεόραση τα παιδάκια στην Αφρική και κλαίω. Θα ήθελα να ήμουν και εγώ τόσο αδύνατη, αλλά χωρίς όλες αυτές τις μύγες γύρω μου.

Mariah Carey

Ο κατηγορούμενος βρισκόταν σε κατάσταση βρασμού ψυχικής οργής

Ρεπόρτερ του STAR

Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη το All Star Game στο στάδιο ειρήνης και φιλίας (ενώ έγινε στην Πάτρα)

Αρθρογράφος Sportime

Η μπάλα επιστρέφει στον Ταφαρέλ που την ελέγχει άνετα... και η μπάλα κόρνερ
Μανόλης Μαυρομάτης
Είμαι πολύ χαρούμενη που ενσαρκώνω την Ελληνική μυθολογία.
Lucy Lawless (Xena)
Βρισκόμαστε στο προτελευταίο λεπτό του αγώνα, δηλαδή ένα λεπτό πριν από το τελευταίο.

Κώστας Μπανιάς (Άρτα TV)

Ο 16χρονος βετεράνος Γουσιάς της Αναγέννησης, κατεβαίνει σαν θύελλα, ψηλός, δυνατός, μελαψός...

Κώστας Μπανιάς (Άρτα TV)

Μου αρέσει πολύ να δίνομαι στους ανθρώπους. Είμαι πολύ δοτική.

Βάνα Μπάρμπα

Η Αμερική είναι η χώρα με την χαμηλότερη εγκληματικότητα αν εξαιρέσουμε τις δολοφονίες.

George Washington

Έρχονται οι Deep Purple στην Ελλάδα, στις 13 Απριλίου (εν τω μεταξύ είχαν δώσει συναυλία στη Θεσσαλονίκη στις 12 Απριλίου).

Αρθρογράφος στο ΒΗΜΑ

Τα μαλλιά ξεφλουδίζουν γρήγορα με αυτή την χρωμοβαφή.

Ελένη Μενεγάκη

-Ποια η γνώμη σας για τις μειονότητες;
-Α δεν ξέρω χρυσό μου, εγώ έχω μόνο πλεονεκτήματα.

Άντζελα Δημήτριου

Και τώρα κυρίες και κύριοι, ένα μικρό διαφημιστικό διάλειμμα για διαφημίσεις
Αντώνης Κανάκης
Πρέπει να ευγνωμονούμε τον Θεό που είμαστε Έλληνες και έχουμε αυτή την τόσο ωραία Ελληνική μυθολογία από τους αρχαίους, όπως ο Όμηρος και ο Αίσωπος

Άντζελα Δημητρίου

-Τα παιδιά σας τα πάνε καλά μεταξύ τους;
-Πολύ καλά, μπορώ να πω. Πως είναι τα δυο αδέλφια, ο Δαυίδ και ο Γολιάθ που μάλωναν; Ε... καμία σχέση.
Αντώνης Κανάκης
-Με ποια ιστορική φιγούρα ταυτίζεσαι φυσιογνωμικά;
-Με την Ζίνα, επειδή κι εγώ είμαι λίγο πολύ του ξύλου. Ξέρεις... μπουνιές και τέτοια.

Έλενα Γραβέζα (γκόμενα του Πανταζή)

Ο Παναθηναϊκός σήμερα το απόγευμα προβλέπεται να έχει ένα εύκολο ενενηνταπεντάλεπτο.
Παρουσιάστρια του TEMPO
Πρέπει να βρούμε την διασταύρωση στις οδούς Καραόλη και Δημητρίου

Σοφία Ιερεμία (ΕΘΝΟΣ της Κυριακής)

Αυτές είναι οι πρώτες γυναίκες που θα επανδρώσουν τις φρεγάτες του πολεμικού ναυτικού.
Σοφία Ιερεμία (ΕΘΝΟΣ της Κυριακής)
Και εδώ βλέπουμε τον παίκτη με το νούμερο Α, τον παίκτη με το νούμερο Β και τον παίκτη με το νούμερο Γ.

Παρουσιαστής τηλεπαιχνιδιού ID (ALPHA)

Τελικός Ευρωμπάσκετ 1987, Ελλάδας-Σοβιετικής Ένωσης, σε σφύριγμα φάουλ εις βάρος της Ελλάδας: -Ωωωω... οι διαιτητές φοράνε κόκκινα γυαλιά..

Φίλιππος Συρίγος

Σε ανταπόκριση από Κόσοβο: -Αυτός ο κύκλος βίας, έκλεισε ειρηνικά.

Νίκος Βαφειάδης (ΑΝΤ1)

Έχουν πάρει θέση οι εκπρόσωπες των νυφών...

Εύη Δρούτσα (ALPHA TV)

Η καλύτερη επίθεση είναι η άμυνα.
Εκφωνητής TEMPO
Διαφημίσεις τώρα, μέχρι κάποιος παίκτης να δηλώσει την εθελοντική προθυμία για συμμετοχή.

Άννα Δρούζα

Εγώ δεν εμπλέκομαι στα ιστορικά της κάθε ομάδας.
Στηβ Γιατζόγλου
Ο κύριος Σαμολαδάς ας μου μιλούσε στην διάρκεια του γηπέδου.
Στηβ Γιατζόγλου
Χιλιάδες χαρτοπόλεμος.
Δημοσιογράφος του MEGA
Οι δράστες έφυγαν με μια μηχανή μάρκας enduro.

Πάνος Σόμπολος

Πιστεύω ότι το ανθρώπινο γένος μπορεί να συνυπάρξει ειρηνικά με τα ψάρια.

George Bush Junior

Θα χρειαστούν ένα σωρό επιθεωρητές του IRA... (αντί για IRS, Inland Revenue Services)

George Bush Junior

Η ελπίδα του έθνους μας είναι οι οικογένειες. Εκεί αποκτούν όνειρα τα φτερά.

George Bush Junior

Σε ρεπορτάζ για τις καιρικές συνθήκες: -Στο Νευροκόπι, το έστρωσε τουλάχιστον δυο εκατοστά.
Ρεπόρτερ του TEMPO
Μιλώντας για ένα συνέδριο συμβολαιογράφων: -Το συνέδριο κατέληξε σε ναυάγιο και οι δυο πλευρές συμφώνησαν ότι διαφωνούν.
Δημοσιογράφος του Creta Channel
-Από που καλείτε;
-Από Θεσσαλονίκη
-Ω, Θεσσαλονικιά;
-Όχι, εδώ σπουδάζω. Είμαι από Έβρο.
-Έστω, Μακεδονία πάλι.

Η Μαρία (Σαν στο σπίτι σας) MEGA

Η εξέλιξη βρίσκεται σε υπόθεση.
Γιώργος Ροδακόγλου (STAR)
Αυτό το site είναι Αυστραλιανό.

Σωτήρης Διαμαντής (Hackers στο ALTER TV)

Πάμε όμως τώρα να δούμε τα αποτελέσματα του Πάμε Στοιχήματος.

Δημήτρης Πουλιάσης (ΝΕΤ)

Το σπίτι μου το έχω κάνει υπέροχο, κανονικό μαυσωλείο.

Άντζελα Δημητρίου

Υπάρχει μεγάλη εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου. Το βλέπω όλη την ώρα όταν έρχονται άνθρωποι και μου λένε "Μη μας απογοητεύεις άλλη φορά".
George Bush Junior
Πολλές φορές αφήνουμε το αυτοκίνητο ανοιχτό με τα κλειδιά αναμμένα και πάμε στο περίπτερο για τσιγάρα.

Ρεπόρτερ του ALPHA

Ο πλανήτης κόσμος ετοιμάζεται να υποδεχθεί το 2001.

Αιμίλιος Λιάτσος (MEGA)

Ο διεθνής διαστημικός σταθμός της NASA.

Ρεπόρτερ του ΑΝΤ1

Σε παρακαλώ χαμήλωσε αυτή την φασαρία.
Ελένη Μενεγάκη
Ναι κυρίες και κύριοι, 35 χιλιάδες στόματα, χειροκροτούν.
Μανώλης Μαυρομάτης
Η νύχτα είναι πιο λαμπερή από την μέρα, λόγω τα φώτα.

Άντζελα Δημητρίου

Η παράσταση αυτή με ξανάκανε παιδί πάλι από την αρχή... αλλά είμαι παιδί.
Άντζελα Δημητρίου
Στην Τουρκία έχω πουλήσει 100000 πωλήσεις.

Άντζελα Δημητρίου

Ο Γεωργατοκουρεμένος Κολίνα... (ο Ιταλός διαιτητής).

Φαίδων Κωσταντουδάκης (ΦΩΣ)

Ώρες μόνο μας χωρίζουν από τον κυπελλικό, σαν τελικό Νο1, ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό.

Φαίδων Κωσταντουδάκης (ΦΩΣ)

-Υπογράψατε για τις ταυτότητες;
-Όχι, δεν ήξερα που να πάω. Ρώτησα να μου πουν αλλά δεν μου είπε κανείς.
Άντζελα Δημητρίου
Και απέθεσε μερικά λουλούδια στο περίπτερο, μπροστά στο οποίο ο στυγερός ληστής, έκοψε το νήμα του πατέρα του.
Δημοσιογράφος του STAR
Το γκολ πέτυχε ο άσσος της Άρσεναλ, Μπέργκμαν (αντι για Μπέργκαμπ).

Κώστας Μπανιάς (Άρτα TV)

-Πως διατηρείτε την σιλουέτα σας;
-Τρώω είδη υγιεινής

Άντζελα Δημητρίου

-Μα δεν τίθεται θέμα
-Όχι, το τίθω εγώ
Άντζελα Δημητρίου
Από τους εν ζωή καλλιτέχνες, χάρηκα που συνεργάστηκα με τον αείμνηστο Στέλιο Διονυσίου.

Άντζελα Δημήτριου

Στο στούντιο βρίσκονται τρία ζευγάρια χορευτών και λέει:
-Μα καλά, εγώ περίμενα ένα ζευγάρι χορευτών, όχι έξι.
Ελένη Μενεγάκη
Πόσοι νέοι είναι στον σατανισμό... παθαίνουν ναρκωτικά και όλα αυτά τα άσχημα...
Ελένη Λούκα (TV Πειραιάς)
Αναφερόμενη στους Κούρδους, ότι είναι φίλοι μας, λέει:
-Έχουμε κοινό σύμμαχο τους Τούρκους

Ελένη Λούκα (TV Πειραιάς)

Για τον Χριστόδουλο: -Αλλά φορώντας το ράσο και τα γενιά, δεν μπορεί να μιλάει πολιτικά.
Βασίλης Λεβέντης
Για τους Τσιγγάνους: -Γιατί θέλουν την τάξη των Τσιγγάνων να είναι γύφτικη τάξη.

Βασίλης Λεβέντης

Ξέρετε τι θα πει θάνατος; Θάνατος, θα πεθάνετε όλοι.
Άγγελος Αναστασιάδης
Έχει πάρα πολλές κριτικές από πολλά CD. Καινούργια, παλιά, παλαιολιθικά...

Σωτήρης Διαμαντής (Hackers στο ALTER TV)

Ωραίο καρφί του Σαμαρά και ο Παναθηναϊκός παίρνει το πάνω κεφάλι στο σκορ.

Εκφωνητής του Polis TV

Τα πρόβατα πρέπει να κάνουν τεστ τρέλας.
Δημοσιογράφος του STAR
Λοιπόν... έφτασε η ώρα να ετοιμάσουμε το βίντεο που ετοίμασες

Δημοσιογράφος του TEMPO

Παίζοντας ένα παιχνίδι στην εκπομπή, στο οποίο έπρεπε να μαντέψει κάτι που περιέγραφε ένα μικρό παιδί: -Τι είναι άσπρο με κόκκινο στην μέση; -Το αυγό.
Ελένη Μενεγάκη
Σουτ μπανάνα με γωνία

Κώστας Μπανιάς (Άρτα TV)

Να περάσουμε τώρα σε διαφημιστικά παιχνίδια.
Ελένη Μενεγάκη
Σε περιγραφή αγώνα NBA:
-Ο Clyde Dexler... ο οποίος σε κάθε αιφνιδιασμό, παίρνει και μια ντουλάπα μαζί του και έχει μέσα τους χιλιάδες τρόπους με τους οποίους μπορεί να τελειώσει την φάση.

Βασίλης Σκούντης

Με πονούσαν τα μαλλιά μου

Άννα Δρούζα

Έχω τόσα πολλά ρούχα που είναι αδύνατον να τα τακτοποιήσω μόνη μου.
Αυτή είναι δουλειά της γκαρνταρομπίστ.
Άντζελα Δημητρίου
Από το Ολυμπιακό νύχτα, καλό σας στάδιο

Θεοφιλόπουλος (ΕΤ)

Μου αρέσουν όλοι οι ποιητές, ακόμα και ο Μπετόβεν
Τζένη Χειλουδάκη
Σε κάποιο ακριτικό χωριό: -Εκτός από ανθρώπους, περνάνε και Ρουμάνοι τα σύνορα;
Ρεπόρτερ του TEMPO
Αυτές οι αλυσίδες είναι βαριές αλλά όταν μπουν στο νερό, θα βαρύνουν περισσότερο.
Άννα Δρούζα
Όταν το καμαρίνι της γέμισε με κατσαρίδες, είπε: -Να φωνάξουν τον απολυμαντέρ.
Άντζελα Δημήτριου
Αυτές οι βόμβες δεν έχει αποδειχθεί ότι σκοτώνουν

Ανδρέας Ανδριανόπουλος

Γιατί από την πρώτη χρονιά της τηλεοπτικής τηλεόρασης...
Γιάννης Ζουγανέλης
Πιστεύω ότι στο παρόν υπάρχει το παρελθόν

Γιάννης Ζουγανέλης

Πριν τον αγώνα κυπέλλου μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού: -Αν κερδίσει ο Ολυμπιακός θα ανέβει στην βαθμολογία του κυπέλλου.
Δημοσιογράφος του ALTER TV
Σε κεντρικό δελτίο ειδήσεων: -Ευχαριστούμε που μείνατε μαζί σας.

Τζέλα Παυλάκου

Μετά από κατάκτηση Ευρωπαϊκού κυπέλλου πρωταθλητριών στο μπάσκετ, από τον Ολυμπιακό, μεταδίδοντας τους πανηγυρισμούς: -Τα εκατομμύρια των Αρτινών φίλαθλων...

Κώστας Μπανιάς (Άρτα TV)

Σε λίγο θα έχουμε μαζί μας δυο Αργεντινέζους από την Αργεντινή
Άννα Δρούζα
Και τώρα ας περάσουμε στην επόμενη παιχνίδα μας (αντί για παίκτρια)
Ελένη Μενεγάκη
Πρόκειται να χιονίσει σήμερα και έτσι οι ερωτευμένοι θα έχουν την ευκαιρία να παίξουν χιονοπόλεμο και αλλά τυχερά παιχνίδια

Εκφωνητής του ΡΑΔΙΟ ΠΡΩΤΟ, (Κύπρος)

Σήμερα παίζει ο Παναθηναϊκός με την Γκρατς στο Στουρμ.
Νίκος Ευαγγελάτος
Θαυμάζω πολύ τον Γκάντι. Έκανε τόσα για την Κίνα

Άντζελα Δημητρίου

Από νέους, μου αρέσουν, η Τσαλιγοπούλου, ο Μπάσης, η Πρωτοψάλτη... Δεν είναι νέα καλλιτέχνης η Πρωτοψάλτη; Ε, δεν είναι και γερασμένη η γυναίκα.
Άντζελα Δημητρίου
Με κατηγορούν ότι έχω αυλή. Και αυτό μου το προσάπτουν. Αφού έχω μικρό παιδί, που θα παίζει;

Άντζελα Δημητρίου

Για μένα οι θαυμαστές μου, κόβουν τις φλέβες μου.
Άντζελα Δημητρίου
Δεν έχω ένα σωματοφύλακα, έχω δυο, γιατί φοβάμαι και τους έχω για μια ώρα ανάγκης. Τον κακομοίρη τον John Lennon πως τον φάγανε δηλαδή;
Άντζελα Δημητρίου
Με χρηματοκιβώτιο άνοιξαν το οξυγόνο

Νίκος Χατζηνικολάου (MEGA)

Να πιούμε στην υγειά του αείμνηστου Μανώλη Αγγελόπουλου
Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Γεια σας κυρίες και κύριοι, είμαστε εδώ στο γήπεδο της Άρτας που είναι πολύ καλό σήμερα και πολύ λασπερό.

Κώστας Μπανιάς (Άρτα TV)

Σε συζήτηση για την υγειά:
-Και αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι το κάθε πράγμα χρειάζεται τον Παπαδόπουλό του... Ακόμη και η υγεία θέλει τον Παπαδόπουλό της

Δημοσιογράφος του STAR

-Μετά από έρευνες, οι επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι όλοι οι αγνοούμενοι της Κυπριακής τραγωδίας, θα αναγνωριστούν με την μέθοδο του DNA -Τα πτώματα θα μας δώσουν συνέντευξη για την ταυτότητα της οικογενειακής κατάστασης.

Δημοσιογράφος του ΡΙΚ

Παίκτης της Αναγέννησης Άρτας, τραυματίστηκε από χαρτονόμισμα που πετάχτηκε στον αγωνιστικό χώρο.

Κώστας Μπανιάς (Άρτα TV)

Σε εκπομπή και ενώ η ώρα είναι 1:32, λέει: -Και ενώ βρισκόμαστε 28 λεπτά πριν τις μιάμιση, συνεχίζουμε την εκπομπή μας.

Εκφωνητής του ROCK FM (Αθήνα)

Σε εκπομπή για την έκλειψη ηλίου: -Και πότε θα μπορούμε να δούμε πάλι τον ήλιο με γυμνά μάτια;

Τζέλα Παυλάκου

Την μπάλα έχει ο Σιγάλας... Σιγάλας... Σιγάλας... ο Σιγάλας προσποιείται ότι θα κάνει προσποίηση.
Φίλιππος Συρίγος
Υπάρχουν έξι Αργεντινοί στην Λάτσιο τώρα. Ο Γκαστρώμα, ο Λοπέζ, ο Κρέσπο, ο Βερέν, ο Σιμεονέ...
Κοσιάρης (ΡΙΚ)
Πάμε τώρα να δούμε ροδοθέτες (αντί για δωροθέτες)

Γιώτα Τσιμπρικίδου (TEMPO CLUB)

Έχει πάει στο Γκρατς για την αναμετάδοση του αγώνα Στουρμ-Παναθηναικός και βρίσκει μια Ελληνο-Αυστριακή κομμώτρια. Μπαίνει μέσα στο κομμωτήριο και βλέπει την κοπέλα να κουρεύει:
-Εδώ βλέπουμε μια Ελληνίδα κομμώτρια, την Ίνγκριντ. Καλημέρα Ίνγκριντ, τι κάνεις;
-Καλημέρα φίλε, μια χαρά
-Πως σε λένε;
-Με λένε Ίνγκριντ
-Και τι δουλειά κάνεις εδώ; (με το ψαλίδι στο χέρι)
-Κομμώτρια είμαι
Μένιος Σακελαρόπουλος (MEGA)
Και μόλις οι αστυνομικές δυνάμεις έφτασαν στον τόπο του εγκλήματος, ο νεκρός ήταν ήδη πεθαμένος.

Ρεπόρτερ του STAR

Στο Astoria Club στο Λονδίνο: -Όπου και να πάω συναντώ δυο έθνη. Το Ελληνικό και το Κυπριακό

Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Η ΑΕΚ με την νίκη της με 3-0, θα έχει στις βαλίτσες της ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για το ταξίδι της στην Αθήνα, εναντίον της Μπαρσελόνα

Ρεπόρτερ του Supersport

Τρεις είναι οι τραυματίες. Ο νεκρός και άλλοι δυο.

Ρεπόρτερ του ANT1

Αυτή η Ρεάλ είναι φοβερή από την μέση και κάτω. Οι παίκτες αλλάζουν την μπάλα, λες και έχουν τσίχλα UHU στα πόδια τους

Γεωργίου (Alter TV)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου