Τρίτη 6 Απριλίου 2010

Μέχρι 15 Μαίου η παράδοση της γέφυρας στο Περιστέρι Μικρή καθυστέρηση λόγω καιρού -Με αυτή ολοκληρώνεται η Εγνατία στην Ήπειρο, αλλά μένουν εκκρεμότητ

Μέχρι 15 Μαίου η παράδοση της γέφυρας στο Περιστέρι
Μικρή καθυστέρηση λόγω καιρού
-Με αυτή ολοκληρώνεται η Εγνατία στην Ήπειρο, αλλά μένουν εκκρεμότητες...

Οι κακές καιρικές συνθήκες που επικράτησαν τον περασμένο μήνα και τον Φεβρουάριο δεν επέτρεψαν να προχωρήσουν, όπως είχαν προγραμματιστεί, οι εργασίες και έτσι η γέφυρα Τ9-Τ11 στο ύψος του Μεγάλου Περιστερίου μετά την έξοδο της σήραγγας Δεματίου, θα δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι τις 15 Μαϊου.

Με αυτή ολοκληρώνεται και τυπικά η Εγνατία οδός στην Ήπειρο, ως προς τον οριζόντιο άξονα και πρόκειται για έργο που καθυστέρησε και να αρχίσει και να βρεθεί λύση για τη στερέωση των βάθρων της γέφυρας, λόγω των εδαφών.

Ο τελευταίος προγραμματισμός προέβλεπε παράδοση της γέφυρας μέχρι το τέλος Απριλίου, αλλά θα χρειαστούν περίπου 15 μέρες επιπλέον, όπως μας ενημέρωσε ο Διευθυντής της «Εγνατία οδός Α.Ε» στην Ήπειρο Γιάννης Ιωάννου με την επισήμανση ότι ο καιρός θα είναι σύμμαχος το επόμενο διάστημα.

Σε τελικό στάδιο οι εργασίες
Από σήμερα επανέρχονται τα συνεργεία, μετά τις ολιγοήμερες διακοπές λόγω Πάσχα και η κατασκευή μπαίνει στην τελική ευθεία.
Ο ένας κλάδος της μήκους 370 μέτρων γέφυρας είναι σε τελικό στάδιο, κατασκευάζονται τα πεζοδρόμια και θα ακολουθήσει η τοποθέτηση μεμβρανών και η ασφαλτόστρωση, ενώ και στον άλλο κλάδο οι εργασίες βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο.
Δεν υπάρχει κάποιο εμπόδιο, πλην του καιρού πλέον για να δοθεί στην κυκλοφορία και το τελευταίο κομμάτι της Εγνατίας.
Αν και σήμερα η κυκλοφορία γίνεται χωρίς να βγαίνει κανείς από τον αυτοκινητόδρομο, απλά από την έξοδο της σήραγγας Δεματίου και για λίγες εκατοντάδες μέτρα προς το Περιστέρι οι λωρίδες κυκλοφορίας είναι δυο και όχι τέσσερις.

Μόλις δοθεί η γέφυρα θα είναι πλήρης ο αυτοκινητόδρομος με δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση και νησίδα.
Η ολοκλήρωση θα επιτρέψει να κατασκευαστεί και η είσοδος προς Γιάννινα από Μεγάλο Περιστέρι, αλλά για την έξοδο πρέπει να αποφανθεί η νέα διοίκηση της «Εγνατία οδός» και το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων επί του σχετικού αιτήματος.

Άλλες εκκρεμότητες
Στην ίδια περιοχή και προς τον κόμβο Μικρού Περιστερίου απομένει στην ίδια εργολαβία (η εταιρεία ΑΚΤΩΡ είναι η ανάδοχος) η διευθέτηση του ποταμού στην επόμενη γέφυρα και ειδικότερα, επειδή τα βάθρα της είναι μέσα στο ποτάμι, θα δημιουργηθούν νησίδες προστασίας τους από το νερό.

Άλλο έργο σε εξέλιξη εκτός αυτοκινητοδρόμου είναι και ο συνδετήριος δρόμος του Ανατολικού Ζαγορίου στον κόμβο Αράχθου-Ζαγορίου.
Πρόκειται για δρόμο μήκους 7,5 χιλιομέτρων ο οποίος καθυστέρησε λόγω τα κακοκαιρίας και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι.

Διόδια και κόμβος
Η νέα διοίκηση της «Εγνατία οδός Α.Ε» αναμένεται να λάβει αποφάσεις για σειρά ζητημάτων που αφορούν τον αυτοκινητόδρομο.
Πλην του κόμβου που ζητείται για την περιοχή του Δροσοχωρίου, σε εκκρεμότητα είναι οι σταθμοί διοδίων, που και πότε θα λειτουργήσουν στην Ήπειρο.
Θα καταργηθεί ή όχι αυτός στο Δροσοχώρι και θα μείνουν δυο στα όρια του νομού Ιωαννίνων, μένει να το δούμε, πάντως από Ιούλιο θα τεθούν σε λειτουργία τα διόδια στον Πολύμυλο Κοζάνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου